falling object

=="

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
NSYKN, blow candle on 7th july, like to laughing, psssttt im PMR CANDIDATES, wish me luck syg :)
bermulanya blog ini pada 14 nov 2010 ♥
bermulanya blog yg cantik ni pada 11 dec 2010 ♥
Search me on FB : CHKAA WALAWEHH

Tuesday, March 15, 2011

jyeahh -.-

haa? lama tk update blog so jadi blurr sekejap! see blog aku makin buruk kan. yelahh internet agak G*****G grr. ehh? tadi tgok fatyn sharuddin punya blog! wowww SO CUTE lah! nak cari background macam dia tapi taktahu kat mana -.-

aww school holiday dah start so! kita enjoy, but jgn nak enjoy sgat lh kn. PMR beb! tinggal bbrape bulan je. huhh! tadi aku pergi schl ada kelas intensif SUMPAH membosankan derr ==" . after rest yeayyy ain dtg schl bring VOLLEYBALL. terus menjerit *apa motif?

huhhh after dah rest. apalagi cabut lah kan, firstly nak main VOLLEYBALL kat blakg, tapi takut KN nmpk, so tkjadi lah! huhh, then amik keputusan BALIK! tga otw, ada org texting me! ohmaygodd, dia ajak pergi McDonald, so apa lagi! serbu.

aku dgn ayien balik rumah jap, tukar baju then turn aku pulak ganti baju kat rumah, dorg dah sibuk suruh kitorang cepat huhhh! selenge jeh. dahlah jalan kaki, kalau naik motor atau ada org hantar, mmg aku speed drpd korg lah kan, HAHA

wahh, kat McD aku dapat FREE MCFLURRY ada org tu belanja kita, kita sayang orang tu :) haha, untung tau kalau orang yg kita kenal kerja kat McD ! haha. then capture capture gambar. hm time balik, dapat lagi FREE McFlurry ! aww suka! tapi aku dpat satu jea, yg lain dorg amik. macam G*****G. huhh! harini saya yg belanja dorg, bkan keluar duit sendiri! haihh, takpe sabar! sekali sekala kan. haha

balik je tgok muka dah hitam, TERBAIKKK!!!!!!!! haha. ehh? harini internet saya baik lah dgn saya. dia ikot ckp saya :) kalau mcm ni hari hari kan bagus! saya sayang awak MAXIS BROADBAND :*

p/s : haritu saya pergi pasar malam dgn mama, ada mamat INDON ni usha lain macam. aku rasa mcm nak amik pisau cucuk mata dia! huhh STUPID IDIOT

No comments:

Post a Comment

karangan