falling object

=="

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
NSYKN, blow candle on 7th july, like to laughing, psssttt im PMR CANDIDATES, wish me luck syg :)
bermulanya blog ini pada 14 nov 2010 ♥
bermulanya blog yg cantik ni pada 11 dec 2010 ♥
Search me on FB : CHKAA WALAWEHH

Monday, January 3, 2011

one year !

hoyaw, happy anniversary ONE YEAR sayang sayang *tgk sticker atas tu*. tk sangka dh one year kita menggila ya. aku syg korg weh. dh penat kita lalui bersama, pahit manis, suka duka, gelak ketawa, riang gembira, merajuk, menggedik, lawan berlawan, semua adalah ! kita dh lalui bersama kan? so kita kena harungi juga apa yang akan datang nanti *eiceh :)



ros & nadia : weh korg? aku nk mintak maaf kat korg, selama ni aku byk menyusahkan korg, byk buat korg sedih, menangis and marah kat aku ! aku tahu semua benda yang aku buat salah kat mata korg, aku mintak maaf okay, hope 2011 make our relationship super duper happening <3
iloveyouu <3<3

No comments:

Post a Comment

karangan