falling object

=="

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
NSYKN, blow candle on 7th july, like to laughing, psssttt im PMR CANDIDATES, wish me luck syg :)
bermulanya blog ini pada 14 nov 2010 ♥
bermulanya blog yg cantik ni pada 11 dec 2010 ♥
Search me on FB : CHKAA WALAWEHH

Monday, December 20, 2010

selamat pagi :)

well, harini saya bangun awal sbb nk pi ofis maklang amik kain baju, haihh malasnya lahai nak bangun pagi nii, mak aii sejuk doh pagi ni :) pkul 8 lebih mama dah kejut .

      mama : shikinnnnnnnn, bangun cepat harini nak pi ofis maklang, cepat bangunnn.
          me : ye bangun nii *smbil tarik selimut hihi
      mama : diam

dalam bbrpe minit mama kejut balik .

      mama : ya allah shikinnn bangun lah, kalau tk kau tinggal lah
         me : ha? tinggal? okayy .
      mama : ahh tkde tkde bangun cepat pi mandi .
         me : alaa kejutlah aim dulu, adohh.
     mama : dia kejap lag lepas kau mandi, kau mandi tu dahlah lama, pi cepat.
         me : alaa, *aku kejut adik aku* weyy zaim bangun cepat, pi mandi. cepatlahh*jerit
      adik  : alaa, saya ngantuk lah
         me : ahh, bangun cepat kalau tk aku sepak kau,
        adik : yelaa, saya bangun ni
     mama : kau pandai ek, kau malas bangun kau suruh adik kau bangun.
        me : dah berkeroh dah. haha

saya pun sambung tidur balik, aleh aleh dah bangun tidur tu turun bawah tgk tgk adik tk mandi lag, mmg lahabau lah, aku dah penat penat kejut dia, dia pi tidur balik sengall (!)

No comments:

Post a Comment

karangan