falling object

=="

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
NSYKN, blow candle on 7th july, like to laughing, psssttt im PMR CANDIDATES, wish me luck syg :)
bermulanya blog ini pada 14 nov 2010 ♥
bermulanya blog yg cantik ni pada 11 dec 2010 ♥
Search me on FB : CHKAA WALAWEHH

Thursday, December 23, 2010

wohoooo ^____^

jyeahhh, budak-2 f3 dah mula cerita kat blog psal result PMR yg aku nii cerite psal kelas for the next year :) wohooo first tga tga syik basuh pinggan kat dapur kan ada org bagi salam. assalamualaikummm syikinnnnn

me : ha apa?
nani : weh? kau tk pegi sekolah ke tadi?
me : tak jadi, asal?
nani : tadi aku pegy sekolah ada SPBT, aku tgk kelas aku, aku kelas CERDAS weyy :'(
me : lah? bapak turun kau? aku? kelas apa?
nani : kau kelas sama wey, 3CERIA.
me : wey? biar betul? nadia? ros?
nani : sama wey.
me : hah? OHMAYGODDDDDD betul ni? *terlompat aku weyy haha
nani : suka kau kan? aku nii, hishh
me : sabar eh wey. haha

OHMAYYGODDDD? really ke weyy? bangganya doh, dahlaa satu kelas dgn geng gila aku, mmg kitorang kongker kelas lah kan bila dah bersatu :), ohmayygoddd sumpah suka weyy :), after dah borak aku terus masuk bilik cilok kredit ayah aku then call ros :)

me : hello ros?
ros : ha ye aku ni ros, hahah
me : kau nii main main kan, aku sepak kau kang, hahha
ros : haha, adik aku ni saje nak game kau
me : ha yla, hey? i hve good news to youuuuuu,
ros : ha ape?
me : kita sama kelas weyyy, *jeritttttt
ros : ha? yke? yeyeyeyeyeyeyeyeyey
me : aku, kau, dgn nad same class againnnnnn
ros : weyyy? sukenya aku

aku dgn ros melompat wey? sumpah suka gila kan ross? hahahahah, tinggal nad je aku tk bgithu lag, hahah. seprais okayyyy hahahah.

HEYY 3 CERIA? HERE I COME :)

No comments:

Post a Comment

karangan