falling object

=="

Daisypath Friendship tickers

About Me

My photo
NSYKN, blow candle on 7th july, like to laughing, psssttt im PMR CANDIDATES, wish me luck syg :)
bermulanya blog ini pada 14 nov 2010 ♥
bermulanya blog yg cantik ni pada 11 dec 2010 ♥
Search me on FB : CHKAA WALAWEHH

Monday, December 27, 2010

saya nak tgk ni, nak tgk nak tgk !!

awak? awak dah tgk ke cerita ni? kita belum tgk lagi lah.:(

jealous bila kita dengar kawan kita 'tonton' cerita ni, org kata cerita ni beshhhhhhh, kelakkkaaa, tapi mmg ye pun kelakkaaa lebih lebih lag ada boyprendd kita alaa si JOHAN tu lah HAHA, perasannn nya awak ni -__________-

okayy, cerita ni sambungan ZOMBI KAMPUNG PISANG kan? AWESOME cerita ni, hm bila lah DVD dia nak keluar? kita nak beli lah. haritu abg kita pergi tgk tapi dia tak nak bawak kita sekali, kita benci lah dgn awak wahai abg-2, buekkkk. kawan kawan kita kata jalan cerita dia kelakaa. yeke kelakaa? hemm kita nak tgk!!!!!!

penat lah memberontak tak dapat juga kan? takpe tawakal lah, tapi abg kita dah janji dgn kita nak beli DVD dia, mama kita pesan kalau nak tgk ulang ulang lebih baik beli DVD, HAHA, betul lah cakap mama :O bye :)

No comments:

Post a Comment

karangan