falling object

=="

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
NSYKN, blow candle on 7th july, like to laughing, psssttt im PMR CANDIDATES, wish me luck syg :)
bermulanya blog ini pada 14 nov 2010 ♥
bermulanya blog yg cantik ni pada 11 dec 2010 ♥
Search me on FB : CHKAA WALAWEHH

Wednesday, March 16, 2011

saya rindu awak :(

Hm, okay i admit yg aku RINDU korg! mereka adalah WAN ATIKAH, INTAN SHAFIRA, FARAA ERYANA, NADIA AMIRA.

WAN : weh? aku rindu kau lah, rindu nak lepak dgn kau, rindu nak gelak dgn kau, rindu nak merapu dgn kau, bila eh nak merapu dgn kau lagi? kita sekarang jarang jumpa, kalau terserempak pun kita just tunjuk gigi kita yang putih lagi shinning dan tunjuk muka comel kita. RINDU semua tu :'(

INTAN : ni lagi sorg sayang saya yang dulu nya rapat gile, if aku ada problem aku akan cerita dekat dia apa yg aku alami, and dia always bagi aku nasihat, kkdg dia buat aku nangis dgn nasihat dia. but now aku dah tk contact dia langsung. if contact pun sekejap je, tu pun kkdg dia balas, kkdg mcm haramm. ohh! takpe bie, i tk kisah :) i fhm yg you out of creadit aite :) i hope youu tklupa i.

FARAA : faraaaaaaa? i rindu youu. youu dah lama tk contact i kan, text pun dh jrg. i rindu youu sgt sgt. ehh? you dh makin comel skrg! and you dah makin CANTIK! sumpah i jealous :'( tapi tkpe you kan member i, bak kata my mama. kwan kwan i sume cantik cantik termasuk youu. ohh bangga i mama i ckp mcm tu. ehh? you? kalau youu baca entry i ni, youu text i cepat okayy. i rinduu youu :'(.

NADIA : ni lagi sorg, member BLUR aku, yee saya sayang dia sgt. dia kan MAMA saya :) HAHA, kau ingt lagi tk nadia? HAHA, hm kalau kau lupa aku boleh buat apakan. hm, weh? bila kau online , tegur lah aku. even kita dah taktahu nak ckp ape. kita kan budak BLUR :), hm weh? nanti bila free lepak lah dgn aku dohh. rindu nak dga kau merapu. RINDUUUUUUUUU kau :'(

jyeahhh, mereka yang dah buat hati saya merindui mereka, aku tahu masing masing sibuk STUDY, yelaa budak PMR kan. Mmg mcm ni :D . wehh? after PMR kita keluar sama sama nak? tu pun kalau aku pass lah. heyy? pray me get STRAIGTH A's okayyyy ;) i will wishh you luck too. ILOVEYOUUU :*

No comments:

Post a Comment

karangan