falling object

=="

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
NSYKN, blow candle on 7th july, like to laughing, psssttt im PMR CANDIDATES, wish me luck syg :)
bermulanya blog ini pada 14 nov 2010 ♥
bermulanya blog yg cantik ni pada 11 dec 2010 ♥
Search me on FB : CHKAA WALAWEHH

Thursday, January 20, 2011

Huhh =="

Hm along dah tarik broadband uh, grr bukn nak bgtahu ke hape, main tarik jea.

Hm lepas nh kne ah biasakan diri without BROADBAND :'( , tk dpt nk update blog dh lepas nh.

Along? Kau kata nak pasang P1 Max kan? Cepat ah, jgn smpai adk kau nh mengamuk, lagi susah kan HAHA,

Hm semenjak kau dh kawin nh, aku dh rindu kat kau. Haishh, pasang ah internet eh. Hm nh pun aku bukak kat hp, sbb ada hot ticket nh. Internet for one day.

Hm, mybe nh last post entry dari aku. Korg jga diri okay. Sering-2 ah jenguk blog aku nh okay? InsyaAllah, nanti aku come back. ILOVEYOU BLOG AND ALL yg dh jadi my FOLLOWER :(

No comments:

Post a Comment

karangan