falling object

=="

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
NSYKN, blow candle on 7th july, like to laughing, psssttt im PMR CANDIDATES, wish me luck syg :)
bermulanya blog ini pada 14 nov 2010 ♥
bermulanya blog yg cantik ni pada 11 dec 2010 ♥
Search me on FB : CHKAA WALAWEHH

Thursday, January 20, 2011

19.01.11

Jyeah hari rabu, actl takda apa pun nak cerite kat hari rabu nh. Tapi ken ken ken, ada something yg buat aku main lari lari dgn tqeyn, ayien HAHA (!). Ada sorg budk cina nh, f2 tau, dia kelas 2 mulia, sama kelas dgn aku tapi dia sesi ptg ah kan. Dia nh slalu kacau budak-2 pagi yg tga semangat nk belajar. GRR kacau jeh doh. Dia nh bukn gila, tapi terencat sikit, tapi yang pasti dia terencat byk. HAHA, okay tk lawak. Biar situ.

Okay, cerita bermula. Budk cina nh ttibe jeh masuk kelas sesi pagi, buat mcm sch nh mak bpk dia punya. Mcm nk tampa pun ada tapi aku pendam. Then si eily nh ketua kelas kami marah budk cina uh, suh kelua, then dia tendang pintu kelas kami and terus meluru ke kitorang, frst kitorang buat derk lah ken, sbb kitorang rasa boleh lawan dia. Then dia pukul meja aku then mrah marah, tah apa yg dia ckp,

then ktorg lawan balik apa yg dia ckp, then dia dtg balik, mahu ambil penutup meja tau, then ktorg cbut lari, ya Allah sumpah takut ==" , member aku deanna kata yg dia nh ganas, ktorg lari kelua. Then dia amek besi dlm meja budak india, ya Allah takut wey. Mahu tk nya, kalau dia hentak kepala aku, tak ke meninggalnya aku kat situ,

then dh amik beg, then ktorg balik, ptg tu dlm pkul 2 cikgu ROS, tepon nadirah, then ayen pulak cll aku, ckp dtg sch cepat urgent katanya. Then aku pun capai selua baju, tibai tudung mak aku, then start enjin kereta jalan *tapi yg pasti bukn aku yg bwak car* , then nmpk tqeyn dgn ayah dia dekat blakg kereta ayah aku jeh. Dia tgu ayen kot. Then bpk ayen ckp dia dh pergi, sumpah bengang, then dah ajak tqeyn masuk car. Apalagi merongeng ah, HAHA, then dh smpai sch, ayen tkda hemm =="

smpai-2 jeh aku dgn tqeyn nmpk ckgu ROS kat bilik disiplin dgn ckgu HUSIN :) then aku pun cerita kejadian sbnr. Tergagap aku bila budk cina tu ada, mana ah tahu dia cam muka aku then mau pukul ke. Apa tak dapat kan. Actl kes yg aku dtg sch ptg uh bukn pasal budk cina uh. Tapi ada mamat/minah mana tah pi cmpak penutup meja WARNA COKLAT tu kebawah, terkena budak ptg mybe dia jalan-2 kot berdarah muka budak uh, ksian wey.

Sparuh muka luka wey. Sumpah ngeri, dahlah penutup tu pecah and ada tajam tajam ken. Kalau aku kene tak tahu ah. Mintak-mintak tk kne wey. Aminnnnn. Then ada ckgu tuh ken tuduh kelas 3CERIA perempuan yg buat. Aku rasa mcm nk tampar jea muka ckgu tu. Nasib baik ada rasa hormat aku kat dia masih ada

No comments:

Post a Comment

karangan