falling object

=="

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
NSYKN, blow candle on 7th july, like to laughing, psssttt im PMR CANDIDATES, wish me luck syg :)
bermulanya blog ini pada 14 nov 2010 ♥
bermulanya blog yg cantik ni pada 11 dec 2010 ♥
Search me on FB : CHKAA WALAWEHH

Saturday, January 22, 2011

dugaan =="

hm wey? asal kau dtg balik dlm hidup aku? aku dh bahagia dgn si dia. awat hang dtg balik? asal? aku tak tahu lah perasaan kau kat aku mcm mna yg penting kau dh buat aku syg and suka kan kau and aku dah luka kan hati si dia. hm, knpe kau says YES , bila org tnya aku ni ex-couple kau. kau juga yg ckp jgn bgtahu sapa-2, hm. kau ni bengapp ! benci ! *takpe chi, ni dugaan kau kan* perasaan aku skrg dh berubah !!!!

*i wanna cry* :'(

No comments:

Post a Comment

karangan