falling object

=="

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
NSYKN, blow candle on 7th july, like to laughing, psssttt im PMR CANDIDATES, wish me luck syg :)
bermulanya blog ini pada 14 nov 2010 ♥
bermulanya blog yg cantik ni pada 11 dec 2010 ♥
Search me on FB : CHKAA WALAWEHH

Saturday, December 11, 2010

selamat pagi -,-

yeah , selamat pagi semuanya ! haha . jam kat komputer ni dah menunjukan pukul 9.45 tapi jam handphone kesayangan saya dah pun menunjukan pukul 9.50 pagi , mcm mne ni ? dah biar situ . haha

ok actually bangun pagi ni saje je sbb nak usha blog kesayangan saya ni, sehad ke idok , dah makan ke belum . hihi , and and saya tgok awak sehad je :) alhamdulilahh . okay pagi ni rase nyaman sbb tak hujan atau ribut *tipu !

disamping saya mengepost blog kesayangan saya ni , saya sekaligus mengusha laman web murai.com.my :) mana lah tahu ade gosip gosip baru ke ,ye dah kata murai kan mesti lah ade :D *ini laman web kesukaan saya :)

ye tinggal bbrape minggu sahaja saya akan memasuki sesi pagi di sekolah menengah kebangsaan taman tasik , ampang walawehhh ! tak sabar nak tengok keletah cikgu cikgu pagi yang saya tengok ketika mereka bersama pelajar pagi , best ke dok ? menyampah ke dok ? adoii pusing deh ! okay stop , dah biar bende ni

dan dan tinggal beberape minggu juga yang abang kesayangan saya akan nikah . wuhaaa , alongg ? kalau kau dah menikah naty sape nak bagi ekin duit ? sape nak teman ekin gelak gelak kat rumah ni , ekin tak boleh gelak ketawa kalau kau takde wahai alonggg tersayg :( mama kata kau nak pindah rumah tinggalkan kitorang , yekee ? alaa . jgnlah pindah , kalau kau pindah naty mesty kau bawak computer plus internet ni keluar kan ? mcm mne ekin nak online and post blog . hope kau cari rumah dekat dekat sini supaya senang ekin nak lari :) *wink wink

No comments:

Post a Comment

karangan