falling object

=="

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

About Me

My photo
NSYKN, blow candle on 7th july, like to laughing, psssttt im PMR CANDIDATES, wish me luck syg :)
bermulanya blog ini pada 14 nov 2010 ♥
bermulanya blog yg cantik ni pada 11 dec 2010 ♥
Search me on FB : CHKAA WALAWEHH

Friday, December 10, 2010

hola :)

hola :) , thanks for sape sape yg dah jadi follower chika :) and bgtau lah kawn kawn yg chika nak kawn dgn korg sume :) , chka niy baik :) , friendly :) , tak sombong :) tapi bile jumpe tu mmg sombong lah ek:) sorayy . let me introduce myself , i chkaa . fourteen and tinggal bbrpe minggu je nak melangkah ke lima belas tahun :) sekolah menengah taman tasik ampang :) bekas pelajar sekolah kebangsaan taman tasik ampang dan sekolah rendah agama taman tasik ampang :) saya sayg kawan kawan saya tak kira tua muda baru and lame :) tapi kalau sape yg dah buad tuttttt dengan saya mmg saya benci dia :) . mempunyai mak and ayah (mmg adelah kan) abang abang and adek (lelaki) itu bermakna saya seorang je perempuan ye di rumah ni :) tu je kot yang anda boleh tahu tentang saya :) sekian terima kasih *give me clapp :) haha

No comments:

Post a Comment

karangan